درمان کم خونی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه،
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

  هدف درمان درمان کم خونی کلیوی بهکم خونی از بیماری مزمن کلیه (CKD) به طور خاص، رایج ترین بیماران دیالیزی است، نیز یکی از عوارض عمده. در سال های اخیر، مطالعات بالینی نشان داده است که کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به کم خونی اغلب کاهش شیوع بیماری های قلبی عروقی و مرگ و میر قابل توجهی افزایش یافته است، به طور جدی تحت تاثیر قرار پیش آگهی بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه.

   درمان کم خونی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، عمدتا در سه جنبه:
   ① عوامل مکمل اریتروپوئزیس (عوامل اریتروپوئزیس تحریک، ESA)، و اریتروپویتین نوترکیب (پاسخ ضعیفی میدهند)، α darbepoetin، تحریک و غیره؛
   ② فعال برای اطمینان از تامین خون از آهن مواد اولیه.
   ③ شناسایی و اصلاح عوامل مختلف دیگر که ترویج و یا کم خونی CKD نفوذ (انواع التهاب، عفونت، خونریزی، اسیدوز متابولیک، کمبود کارنیتین، سوء تغذیه پروتئین، و غیره).

   به طور کلی، کاربرد صحیح از ESA و آهن، بنیاد درمان و یا کم خونی اقدامات CKD عمومی، اما نه محتوا، و گاهی اوقات اثر حداقل است، نشان می دهد این است که هنوز هم یک "شخص ثالث" (و عوامل دیگر وجود دارد ) دخالت دارند. در سال های اخیر، ESA، سوخت و ساز بدن آهن و "عوامل دیگر" در مطالعه بسیاری از پیشرفت های جدید می باشد. پهلو به پهلو از این تحولات، جهت گیری صحیح از کم خونی درمان CKD برای بهبود کیفیت زندگی و بقا در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، از اهمیت زیادی می باشد.

  هدف از درمان کم خونی درک ERC، صحیح و استاندارد اجرای ESA

   هدف درمان درمان کم خونی کلیوی به رنگ سفید، EBPG فکر می کنم باید هموگلوبین> 110 گرم / L، زیرا بدون عوارض (بیماری های قلبی عروقی، دیابت) بیماران مبتلا به هموگلوبین می کند حد بالایی تنظیم نشده. به تازگی، دستورالعمل آمریکا K / DOQI 2007 در نظر گرفته هموگلوبین باید تا 110 ~ 120 گرم / L، باید / L. انجمن پزشکی چینی اجماع متخصص بیماری 130 گرم نسبت داده کلیوی (2010 ویرایشهای) هموگلوبین هدف هدف تجاوز نمی برای 110 ~ 120 گرم / L. به طور خلاصه، هدف هموگلوبین> 110 گرم / L تبدیل به یک اجماع، اگر کمتر از این مقدار، کیفیت زندگی برای بیماران فقیر، در معرض ابتلا به حوادث قلبی عروقی است، مرگ و میر را افزایش می دهد. به عنوان سقف هدف هموگلوبین، در حال حاضر از آن است که در نظر گرفته نمی مناسب> 130 گرم / L، در غیر این صورت، خطر ابتلا به عوارض جانبی تهدید کننده حیات می تواند به طور قابل توجهی افزایش یافته است. صفات مختلف از محصولات قدیمی و جدید در حال حاضر شناخته شده ESA ESA عمدتا سه نوع، که دو دسته اول به طور بالینی استفاده شده است:
   ① اریتروپویتین نوترکیب (پاسخ ضعیفی میدهند)، به طور گسترده استفاده می شود، در استفاده بالینی برای 20 سال بوده است.
   ② ESA مدت اقدام: darbepoetin از جمله α (وزن مولکولی 37000) و آگونیست گیرنده اریتروپویتین مستمر (موم،)، و غیره؛
   ③ نوع ESA دهان: مانند هیپوکسی عامل القا (هیپوکسی عامل القا، HIF) تثبیت کننده های (تثبیت کننده) و یا prolyl هیدروکسیلاز (دکتری) مهار کننده HIF، FG-FG-2216 و 4592، پس از اتمام آزمایش های بالینی آنها را می توان به بازار عرضه شده.

   درمان ESA ESA درمان در مراحل مختلف را می توان به دوره اصلاح تقسیم (HB افزایش دوره) و فاز نگهداری از درمان (پس از استاندارد HB). پاسخ ضعیفی میدهند، به عنوان مثال، مقدار اصلاح دوره اولیه، و بر اساس سطح هموگلوبین هدف بیمار هموگلوبین، نرخ رشد هموگلوبین و وضعیت بالینی برای تصمیم گیری، مدیریت زیر جلدی یا داخل وریدی را انتخاب کنید. دوز شروع تزریق زیر جلدی 50 ~ 150IU / (kg.w)، به هموگلوبین ماه افزایش 10 ~ 20 گرم / L هدف. فرکانس دوز پاسخ ضعیفی میدهند بستگی به مرحله CKD، وضعیت بالینی، بازده، نوع دولت ESA از فرکانس پایین است راحت تر، به ویژه برای بیماران تحت همودیالیز. نیمه عمر کوتاه پاسخ ضعیفی میدهند به طور معمول 2-3 بار در هفته، 1-2 بار در هفته اجرا می شود برای حفظ دوره دولت.

http://www.sjzkidneyhospital.com/tags.php?/CKD+Treatment/





:: برچسب‌ها: هدف درمان درمان کم خونی کلیوی به ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: